Monday, August 10, 2009

ohh H1N1..

assalamualaikum....
rasanye..dh agak lame aku x buang taik*..opps...hehe..buang aku nye idea2 bernas kt cni..ngeh3...
jgn mara2 ea??
hihi....terlepas jek td tu...kih3..(pdahal saje2 jek lepaskan..haha..=)..]
so...nk dijadikn crite la kn??
aku smalm nek bas kul 12 tghari..diulangi kul 12tghri..mase matahari terpacak kat atas kepale ku inih...aku menaiki bas..TRANSNASIONAL...nk blik ke ump..kih3..Universiti Menyusahkan Pelajar...ehh..silap2...adoiii bnyk btol wat2 buat silap neh...adoi...Uni Mas Phg..ler...
haa..lupe plak..kami bercuti..sminggu..bkn cuti H1N1 tau..cuti khas....krane ade simptom2 shj,..kwang3....
smbung cite blik... smalam..kul 3.30 bas kitorng bru kt jerteh nk msuk setiu..bas plak wt2 rosak...ntah..paip aircond tu ptus ke terblah 2 ke..aku pon xtau...yg aku tau..mase yg diambil untuk membaiki bas yg satu lg teramat la lame...msti korg plik kn aku ckp bas yg 1 lg?
haa..aku pon plik mule2..knp pkcik bas tu baiki bas len sdngkn bas kitorng yg rosak..ecece..bnyk ko nye bas ek??*clap..bas yg kami naik...hehe...
kalo nk tau bas yg kami naik tu da memang xbole di repair dh..sbb kondisinye yg aku ponn xtau nk kate hape tapi....BURUK la kott..ngeh3....
kelamaan mase yg diambil untuk menunggu itu membuat kami haus...(anak2 pkcik abdullah ngn pk cik rosli ngn anak pkcik abah kpd fit ye..)hehe..maap ler aku mn tau name bapak ko....kikiiikkkii..
kami bertige mengambil tindakan drastik pergi membeli air di kedai berhampiran..semasa dlm proses pembelian..bas kebetulan suda siap..apelagi khelam khabut la anak2 dara bertige itu lari lintang phungkang..nk ambik beg...sbb kne tukar bas ler...hehe..
lepas tu masuk je bas..biase r..mule2 minum air tdi..pastuh..ckp2 cket..borak3...pastuh..aku yg memang kaki tidur nih..msti r..tidurrrrr...kroh3..hehe..
smpai la kitorng kt dungun...brenti makan wey...laparrrrrrrrrrrrr...
hhhhohohohoho....
selepas itu..saye dn kawan2 pon mkn dgn gelojohnye kerane prut suda tersangat lapar semase d jerteh td lg..huhhuhu..
selepas itu...kami pon nek la bas tuh blik..
pkcik yg bawak bas mule2 tu ok..tp bile dah gnt ngn pkcik bru nih...adoiiiiii....pnye la lembab bawak bas..bkn nk kate hape tp ade ke dari kemaman ke cherating tuh ambik mase sejam??
ade keh??
dh nek kematu da punggung haku nih dk lelame dlm bas tuh..smpai otak da blurr xtau nk wt pe...jdi terpkselah mengacau kanak2 malang berhampiran dgn diriku..hak3...
tepat pkul 10.40 mlm..smpaila kami....di terminal kuantan....
crik3 tksi...dpt..trus blah g ump...
smpai2 jek da nk dkt kul 12..tp ade ke patut..pak guard tu sruh g anta srt pengesahan H1N1 tu mlm tu jgk sblom kul 12 kt JHEPA ok...ulang lg..JHEPA...*jauh nk mmposs..
hape la..mcm la xnmpk kami2 yg baek ni sgt sehattt..xde mknenye H1N1 tuh...
hadoiii....riak la riak..ckit ag kne kng..bru ko tau..hihi...ape la nayya nii..kn?kn?kn???
sesudah berpenat lelah menyiapkan segalenye..haku ponn smpai suda dm bilik..ohh katilku..aku merinduimu..hihi..aku g mndi pstuh..off..tidur..Zzzzz...

itu je nk kongsi ngn korg2...kawan2 yg aku syg..
ok la..tata..
hihi.......
(^.^)

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers