Tuesday, August 11, 2009

sila beri perhatian ...

kamu x tahu ape yg terkandung dlm hati aku..
kamu x dpt nk bace ape yg tersirat dlm kpale otak aku nih..
kamu x boleh nk tafsirkan diri aku..
kalau..
kamu sendiri blom pernah kenal aku!!
malah..
kamu belom pernah cube untuk kenal aku..
padahal..
kite rapat..
kite dekat..
tapi kenyataannye..

JAUH!

aku bukan boneka..
aku bukan patung..
aku bukan kayu..
yang boleh kau buat sesuke hati kau..
hati aku bukan batu ..
yg boleh menahan segala rase yg kau siramkan atas kpale aku..

aku..
MANUSIA...

bkn extra ordinary...
tapi hanye manusia normal..
yg punye hati senipis kulit bwg..
yg punye jiwe serapuh biskut mayat..
dimana..
jiwe & hati ini..
perlu aku jage...
perlu aku syg....

kerane itu..,

aku
perlukan kamu..
perlukan perhatian mu
perlukan sokongan darimu..

pliss...
jgn jadi seperti kacang yg slalu melupakan kulit..
jgn jadi manusia yg x berotak..
jgn jadi manusia hina yg x berperikemanusiaan..
jgn jadi diri kamu sekarang..
sebab..
aku benci kamu..
bukan dirimu..
tapi sikapmu......

tolong mengerti aku..
tolong pahami aku..
tolong aku untuk terus bernafas...
biar dunia aku jadi ceria seperti pertama kali bertemu dirimu yg DULU...

tolonglah jadi DIE untuk aku....
*aku hanye mahu die......

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers