Friday, August 14, 2009

perlu kutempuhi..

salam...
malam ni..tepat kul 8.30mlm..kt dku1/dku2..
+xsure yg mne sbb blom pegi lagi..

kejadian yg bakal jadik : aku test math..

*test2 pon smpat lg tuh post en3 kt cni..ngeh3..
*aku bukn malas nk setadi tapi..asenye..otak ni da tepu kot??*pliss percaye ajer..hehe
da xbole nk trime la..
da xmasuk pape da ni..
so, daripada mase yg berharge ni terbuang begitu saje, baiklah saye yg *xbrape nk malas neh wat2 rajen kn?kn3??..
xde pape pon yg penting nk di kongsi cume nk suh tolong doakan jer...anak pakcik rosli + makcik rohaya neh dapat jawab test ngn sempurna ea? *sempurna = x tinggal kosong jek..erkk..hehe..

hape2 pon, saye memang da setadi..
insyaallah......
doakan saye ye kawan2 yg saye sayang....

nota-kaki-semak : ok la ye kawan2 yg saye syg sekalian...saye nk g mndi dulu arr..hihi..tataaa...

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers