Tuesday, August 18, 2009

cuak

salam..
pagi kamu2 sumer..
.
.
.
.
tadi..kul 11 lebeyh..
g topup...
ingt nk gayut ngn Mr.F ...
tapi.
da kul 12 still gak xdpt topup..
so..
aku..*dgn brani mati..hahahha..
g r bilik akak tu balik...
tapi...
oleyh kerane aku malo0ouuuu...
aku suh si ain g tnye..
ain : salam..tadi ade kawan saye topup tapi x masuk lag la..
kakak topup : wasalam..oo..sori la line xwape elok..die lmbt cket..nk tggu ke @ nk duit balik?
ain tnye aku..
aku : *hmmm....tggu je la..
.
.
.
tik..tok..tik..tok..
kul 12 50..
beep2...mesej aku bunyik..
dalam ati berbunge riang..
yeye topup masuk...
tetapi...
muke ku berubah tibe2 bile terbace mesej itu..
*no kamu xdapat d topup malam ni..mgkin esok pagi akan d topup..klo xnk tggu leh dtg bilik amik wet..
aku : *erk.....cuaknye....
angkat kaki ngn muke busuk..
turun bawah..nk amik wet r....
pegi2 jek..
.
.
.
tok3...
aku : salam...em..akak tu mne ea?
rumet2 akak topup : em..die kuar jap..
aku : ooo...*td suh dtg bilik..ele..tbe2 xdek lak..(dalam ati)..
emmm...mule2 tggu..pastuh lame seyh..
aku pon nek balik..
kul 1 lebeyh aku g balik..
baru die ade,..
then aku masuk bilik die..
amik wet....
pastuh..
adoiii..prasaan nih dtg ag..
CUAK...
apasal rumet2 die tengok aku semacam nih...
rase dlm ati nk je ckp cmnih..*woi pe hal korg tgk2 aku ea?aku taw r aku comel xyah r tgk smpai nk terkeluar bijih mate...btw..aku dtg amik wet je pon..xpyh nk usha aku bek punye..taw3..korg pon bukan lawa sgt..
so..
xyah judge aku ea?
aku da tau da lam ati korg tuh ade ape..
ati busuk
mesti ar aku taw....
wekk...

padan muke korg..len kali jgn bagi rase CUAK aku dtg lg tau?
kalo kamu2 tidak mahu aku menerjah kotak pikiran kamu dgn tumbukan soklan dan pernyataan yg bertubi-tubi...
sile jage adab kamu2 semua..
okeyh??

notasepit : *maap sebab aku x bole menghandle rase cuak ini...

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers