Sunday, August 16, 2009

kakak cuak!!

salam..
slamat petang kamu2 sumer...
macam yg da aku critekan pagi tadi..
aku kuar kul 11 pg tadi..xdela tepat sgt..mgkin 11.20 kott....
kuar ngn aina+liza+nad+wani....
mule2 g terminal..beli tiket r pe lagi..xkn bli kete lak kn?
hahaha..apela..lawak xjdi...huhu..
emm...pastuh g ec (east coast mall) okeyh??hehe....
jalan2 ..pusing2...
kul 4..g kp (kuantan parade)..tempat mat2 terap lepak..oppss...*ko neh kn nayya, mulut xde insurans ea??hohoho...tapi...memang betul pon..hihi...
nk taw cite lucu x?
klo xnk taw pon..aku nk gtau jgk..kah3...
mase aku+liza+nad g jenjalan carik tempat karok, tetibe liza ade nk bli samtim kt kedai pe tah..
tapi kedai tu jual herbs la kott...*tuk wanita...
then, ade sorg kakak ni...walaweh..perasan giler dowh..
die bg liza ape yg liza nk, pastuh leh lak kuang aja ckp..*muke adik ni dah lawa..tapi berminyak..pkai ape ea?? xnk try ape yg akak pkai ke? xnk lawa mcm akak??
aku : erk...*dalam ati cuak giler...ee..prasan tol minah ni...hoho...geram aje ase nk g tarik die bawak g kt cermin besau pastuh cakap..*tolong perati muke akak tuh baek2 ea?lawa kew??stakat muke plastik cemtuh..putih pon sebab bedak..& btw...muke akak pon minyak jugak...wekkk
tapi...
angan2 je tuh..hohohoho...
liza ckp r..xmo...nnti len kli la sbb da lewat kn?
pastuh die cakp ok xpe..then die start tengok aku..
aiyoo..aku da cuak..
die cakap..*haa, adik "comel" nih?
aku : senyum jek... ~dalam ati..*tau r aku berisi..xyh r nk pomote brg ko bg aku kurus..btw, pkwe aku suke aku ceni r, cute..ok?...kng xpasal2 bawak g tgk cermin besau lg skali kng?ko ponn bukn kurus sgt..lemak menempel gak tuh..hak3....(jaatnye mulut aku..ee..ni kalo mak mertua tau nih, komfem di reject..hihihi..)..

pastuh..aku da leteyh jalan2..ajak liza, nad lepak luar je..kt pintu masuk tggu aina+wani...
pastuh..
tunggu punye tggu...
lepak punye lepak...
ade lak mamat xwape nk ensem nih duk usha kami baekkk punya...
dari mase kami duk ctu smpai la aina datang dan blah skali lg, still gak syok je usha kami..
aku ngn liza..
cuak nk mamposs.....
klo la org bole bace ape yg dalam ati aku mase tuh...musti mamat tuh da lame kne lempang ngn org2 kt ctu..hoho,...mne x nye...lam ati aku ckp...*komfem die ade nk wt x elok ngn kami..
hahahahaha.......
*baek berprasangka buruk kn tuk bende2 cuak sebegitu?ape kamu rase?bukan kah betul begitu..??hehee.... (^.^)
pastuh..
kami balik dalam kul 5.40 camtuh r..
aku bwk laju seyh..
kul 6.10 da ade kt ump..
bngge x??
hahahaha.....
*kalo mak kesayangan aku tuh tau aku bawak lelaju..komfem die pegang aku nye lesen..then kuarantin aku dari bawak kete slame staun kott..hoho..
jgn bagi mak aku tau2??
hek3....
okeyh la..nk rilep2 la..loteyh..hohoho...
nnti aku try smbung balik...hoho..jnji k..
tataaa....

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers