Saturday, August 15, 2009

PanGgilaN paHiT..

*kring2
aku : ellop..nk cakap ngn sape?
die : ello gewe..x ingat dh ko?
aku : sape ni? ingat2 lupe la...(padahal memang siyes xtau sape..)
die : saye black.budak taun 1.ump.bdk meki.\
aku : mane awk dapat no.saye?
die : dapat kt zoo..awk ni murah ek?smpai no bole ade kt zoo.
aku : apekah??*muke cuak giler..yeke?? nk ape kol saye ni?
die : nk kenal awk la. nnti carik r saye.black ump.
aku : malas la nk carik.
die : ekut mu r nate.

kejadian ni berlaku baru kejap tadi. kul 7.50 kot..
aku cuak giler...
klo die kenal aku cene?
eeeiii...
seram sejuk dh asenye..
ni yg wt aku takut nk g klas sorg2 neh...
eeeeeeeeeeee..
dah tu siap kate aku murah ag..
*ello..kt bdn aku ni ade tag rege ke.. yg kate aku murah?
bape ea rege aku??
nk tau gk murah mnenye aku..
tapi..tu dlm ati jela...

aku ckp kt rumet..
ckp kt kawan..nme dirahsiakan..hehe..untuk keamanan sejagat..
aku : weyh..ade bdk kol aku ckp blablablabla..*seperti yg kt atas.
kawan : ha?kurg ajaaaanye die..
aku : cene ni..aku takut klo die kenal aku....mati r aku..
kawan : ala ..klo die wat pape..ko sepak je anu die..jangan wisau..
aku : ye x ye jgk ea?hahaha..*gelak smbil golek2...


p/s : *
berjage-jage la kamu budak itam..klo kamu wt hal..aku sepak kamu punye anu..ade bran??jom r...!!

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers