Thursday, July 30, 2009

aku takut.....

arhhhhh!!!!!!........
mak..............
*sob2..nanges....
~malam tadi aku mimpi...
mak+abah+adek2...........
aku tetibe jdik TAKUT....
takut yg teramat...takut...
aku takut....
takut xsempat jumpe mak+abah aku..
takut xsempat mintak ampun..
takut xsempat balas jasa mak+abah...
takut xsempat pluk cium mak+abah aku..
takut xdpt jumpe adek2 aku..
takut xdpt peluk diorg kuat2 lg..
takut xdpt bergurau dgn mereka lg..
takut xdpt nk men kejar2 lg...
aku TAKUT......
takut ....takut aku untuk kehilangan diorg...
aku mimpi...
mimpi tuu.....aku sndri xleyh nk pastikan ape dye..
tapi..
yg pasti mimpi tu MENAKUTKAN aku...
dan ..
sememangnye.....
aku X MAO mimpi tu jdik kenyataan......
aku TAKUT.....
*kate org...= mimpi tu mainan tidur...
tp.....aku takut.....takut mimpi aku jdik real...
**ya ALLAH......aku TAKUT....nk hadapi semua tu kalo ia btoll2 jdik.....
aku xde KEKUATAN nk hadapi semua tu sendri.....
tenangkan lah hati aku ya ALLAH..sesungguhnya hanya KAU yg maha berkuasa..

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers