Sunday, August 16, 2009

senyum pagi2 hari...

pagi ni...
bangun..mate terpisat-pisat..
ngantuk........
sbb...
pg tadi terpakse bukakan mate lebih awal..kul 5 pg...
kejut Mr.F...
die, klo bukan awek die nih yg kejut..xbangun nye..
komfem...
hak3.....
aku bantai sambung tido balik....
sedar lepas bngun dan tido dan bangun balik...
now...8.36a.m.
ha??kul wape da ea?aku kua kul 11...aduusss..lewat dh ni..cene??
aku dgn gabra...
jntung ber dup-dap..dup-dap...
tetibe terpandang enset ku itu....
erk ....apekah?
baru kul 8.36??
aiyooooo...aku telah diperbodohkan oley perasaan sengalku sendirik..hahhahaha..
aku...pelagi...
niat nk sambung tido balik..tapi tibe2 lak teringat kt balak aku..
kol die ah...
kol punye kol...die pon jawab...
aku : ello..salam..
die : eloo..wasalam..ni bru bgn tido la ni ea?
aku : a'aa...mate bru bukak sebela....
die : tu kenyit mate kt sape tu ea?kt cicak ke??
aku : x ar..kt dinding....hehe..bilik ni mne ade cicak...
die : uish!..gatal sggh dinding itu mengusha awek org ea??
aku :*ha?? xtahan.. gelak sambil pegang2 perut...

hoho..lawak sgguh kan bopren aku nih??
die memang suke wt lawak kurg bernas tuh kt aku pagi2..
jdi aku bgn jek dk senyum2 sendrik mse nk masuk tandas...
hahhahaha.....

pesanan : kamu pon senyum2 kan la diri kamu di pagi hari ye..agar hidup kamu cerie sepanjang hari....hehe (^.^)

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers