Friday, February 27, 2009

x tao la aku....!!!

malam ni x tao nape ase cam sengal gile2..
aku dh bebas!!!
aiyokk..
tuk jangke mase yg sekejap cume kurasekan dunia ni aku yg punye...
huahuahua....
perungkapan ape tu??
aku sndirik xtao...yg aku tao..
aku da abes melaksanekan tggungjawab aku terhadap idopku kt ump..
isk3...~~
ayat x bley bla....
test mechanic..
walaopon ko menyengalkan aku nye otak..
tp aku bahagie..
test da berakhir walaopon tuk sebentar cume!!!!...
hahahhahha...(gelak bangge)..
aku tao keupayaan aku cene..
walaopon aku hepi test da abes,..
tp otak aku ni dk pikir lg..
apasal la ssh sgt paper td ek?
ke aku yg x stadi?
@ otak aku ni yg x pandai nk jwb test tu?
huh!!!
adekah aku?
adoiii....
baru nk hepi ..
ni dh sengal balik da ni..
ko la ni nye pasal...
tgk..
aku da giler balek,,,
~~~~~
ape ni?
cene ni?
adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
otak aku saket!!!!!!!!!
huh!!!
ahhhhhhhhhhhhh....
lantak ko la test!!
aku nk enjoy lu ari ni..malam ni..
aku nk rase idop bebas dri kekejaman stadi & test yg sengal...
tulun la...bg aku ..
REST.........





skng ni otak aku da pikir ape pon aku xtao..
yg aku tao..
aku nk tido!!!!
babai......

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers