Wednesday, February 18, 2009

hati yg s.e.b.a.l

tarikh:18 feb 2009
mase:12:32p.m
tempat:c1***

terase sebal yg amat sangat..ntah kenape hati terase kosong seperti telur ayam@telur itik@yg lbeyh teruk seperti telur dinosaur..telur dinosaur??ape kaitan telur die dgn aku punye kesebalan??ntah la aku sndri pun xtao nape aku da start sengal dan merapu yg bukan2 lagik skali seperti baby x ckup susu..hahaha..ntah!! mungkin aku da GILA @ otak aku da d ambik oley makhluk asing planet jingga yg lidahnye bercabang 21..ade ke??
hahahahahaha....
terase seperti nk gelak,tp......
donno y..aku da x ingat mcm mne nk gelak!!!!!!
mungkin klo orang tgk dari segi luaran org xkn tao yg aku have the biggest prob in my world..i think..
sbb aku bnyk prob la aku abeskan mase2 aku yg nth berharge @ x, aku sndri x pasti tu kt blog aku ni..
aku xde sape2 yg boley aku kongsi prob2 aku..sori kawan2..
bkn bermaksud mengenepikan kamoo tp..
its hard to talk bout something personal to someone else rite now..
wt mse skng i think its better 4 me to juz keep it deeply in my heart,my mind & my soul..
b4 i got it all out in this my very clumsy beautiful cheering blog i have..
guys..
siyes..aku da x tao macam mne carenye tuk gelak jujur@ikhlas..
mungkin sbb aku da terbiase gelak tanpa kejujuran dalam hati??yg mnyebabkn hati aku MENOLAK tuk gelak jujur??@ aku mmg da dilahirkan dgn gelak x jujur hanye tuk puaskan hati org laen??
what??
ape aku ni?
sape aku ni?
adekah aku org yg bertanggungjawab atas semue ni?
aku x tao..
nape aku jadik cmni..
klo x jujur pown tp still dapat heppikan org laen..xpe kot?
adekah perlu mngenepikan kejujuran tuk membuatkan org d sekeliling kite GEMBIRE??

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers