Friday, February 20, 2009

Layak ke???

kejadian ni berlaku semalam bersamaan 19 februari 2009,khamis,bertempat d makmal FKASA5,pada pukul 11.30 a.m.
"kerek r lu ..xtao la cene nk gtao ag pasal ko nyer prangai ..
cam setan ko tao x??
eeeeeeeeee.....
geram giler aku..
ase cam nk luku-luku jer kpale ko tu..
bia jdik cam mkhluk aing dari planet hitam!!
bodo r ko..
kate surveyor..
yg ko g carik gk ksalahan kitorang ni nape ah?
ape yg ko x puas ati sgt ni??
jgn gtao aku yg ko xpuasd ati kt cik imad mase die g mara ko!!!
ko jgn!!!
tu dh mmg salah ko..
dh thu bnde tu ambik mase lame,apesal ko bodo nk g mara2 org plak?
key in dan gtau je la markah ye..
ssh ke?
@
ko nak aku aja ko cene nk wat cenggitu??
bongok r lu...
aku da mmg geram giler dari semalam aku mmg x puas ati ngn ko!!
klo ko dgr ape yg kitorang gtao msti xjdik gni nyerr..
tolong la..
boley x klo ko cbe bukak ati ko yg dah gelap gelite tu..
bukak mate ko yg dah kelabu tu..
dgr ape yg kitorg bgtao..
klo dh kitorang kate bundar tu nape ko kate salah?
siap suh g bundar lagi org yg gtao tu?
kate bijak..
dh nape jdik gtu?
xkn ko x tao kot mmg kne bundar?
@ ko saje je nk kenekan kitorang?
ko mmg r..
aku benci r ngn ko ni!!!
boley x ko tukar u je?
g ajar bnde laen r..
stakat nk tunjuk terer,,
aku pown boley..
ade ke kate kitorang tipu bearing??
eaw??
plisss la wey..
tu bukan stail kitorang la wey..
bole blah r ko..
menyampah je...
x bole ke ko cakap elok2?
ape sebab ko tu instructor kami..lebey tua dari kami...
jadi ko boley r jatuhkan maruah kami?
ko xpayah dah nk hormat kami?
xreti dh ke nk cakap elok2 ngn kami?
bkn ke org yg lbey tua la yg sepatutnye tonjolkan teladan kt yg mude?
mane pergi sikap saling hormat-menghormati tu?
@ ko da lupe care nk hormat org sbb da bngge dgn kdudukan diri?
huh..
aku x doubt la..
mmg patut pown ump dapat yg ke-2 tercorot..
tgk r staf2 die..
da la malas wt keje..
xpandai wt keje..
tmbah lagi..
nilai2 murni tu xde dalam diri..
da tu nk ajar orang??
LAYAK ke?????

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers