Thursday, February 19, 2009

++hnye itu yg t.e.r.m.a.m.p.u++

fuuh...selesai suda aku nyer test DE..
walaopon aku xtao ape yg aku jawab tadi tapi aku syukur sbb aku da jawab yg terdaye mungkin..
aku sndrik xtao nk gambarkan cene aku nyer takut mase masuk klas td..
ase nk termuntah ijau jek..
nth la...
wt mase skng ni aku just berserah pada ALLAH je..
usaha yg aku lakukan mungkin belom ckup
tp...
apekan daye tu jer yg termampu aku lakukan...
mak ayah..
na dh cube yg terbaek,...

ok la..
terpakse off lu..
nk g wt assgnment la..
bertimbun2 punyer assgnment
ntah pape..
kate nk latih jadik engineer.. ni dah macam nk jdik lawyer dh nih..
hahahahhahahahaha..
ape la aku ni..
klo xde assgnment,
cene nk jadik pandai?
klo xpandai,
cene nk jadik engineer yg berjaye??
uish333!!!!!!
penim2!!!!.................
hahaha..aku da ngarut yg bukan2 da..
kuang333....
ok la..
babai......



No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers