Saturday, February 21, 2009

BuKaN sUpErStAR....****

Andai aku Pasha Ungu
Semua wanita kan memburuku
Bila aku Ariel Peterpan
Kau yakin ngefans karena gua keren

Sexy badannya Mulan Jameela
Cantiknya dia seperti aku
Giring Nidji sahabat aku
Dekat denganku dialah aku

Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
Ku ingin engkau mencintaiku apa adanya


Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Haa haa haaa… haa haa haaa…
Haa haa haaa… haa haa haaa…

Andai ku Letto wis pasti aku wong jowo
Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
Ku ingin engkau mencintaiku apa adanya

Kata orang ku mirip Glenn Fredly
Suara merdu, wanita jatuh hati
Namun semua itu hanya mimpi bagimu woohoo

Jadi semua itu hanya mimpi
Ya iyalaah masya ya iya dong
Duren aja dibelah bukan dibedong

Kamu bukan super, kamu bukan setar
Kalo digabungin kamu bukan supersetarr
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Haa haa haaa… Haa haa haaa…


aku suke dgr lagu ni..lagu ni ade sesuatu yang membuatkan aku terpikir..dalam percintaan x perlu ade rase rendah dri sbb bagi aku,,orang yg bercinte xkan pandang harte,rupe@status..yg penting hatinye ikhlas mencintai kite..kite x perlu nk jadi org laen demi cinte,kerana..die mencintai kite sbb kite adelah kite,bkn kite adelah die..

L.O.V.E

"it's not about what we are,but it's about who we are.."

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers