Tuesday, February 24, 2009

++kau ada dia++

sudah lama ku memendam rasa
cinta di dalam dada
namun tidak pula bersuara
kerane takut kecewa
ku tunggu waktu yg lebih baek
untuk langkah pertama
jauh dari ape yg ku kira
hatimu ada yg punya
didalam mimpi
kita berdua
mesra bersama
dilamun cinta
oh tetapi
kenyataannya..
aku sedar..
kau ada dia.............
mgkin juga semuanya salah ku
terlalu mengharapkan cinta
tapi
sepi yg merasuk kalbu
membawa angan merayau..

malam ni aku bnyak kali dgr lagu ni..mase aku dgr tibe2 je hati aku kate,
org yg wat lagu ni msti ade pngalaman yg same mcm diceritakan dlam lagu ni..
msti die kesal atas ape yg tlh berlaku..
mmg...
klo aku jd die pon msti aku kesal..
tggu bkn maen lama..tp bile diluahkan rase yg sesak bermain dalam ati tu..
die plak dah ade kekasih..
ape lagi?
tetibe je dunia ase makin kecik..
alam ni xyah ckp r..
mmg gelap gelite dh..
klo aku la..
wtpe nk tggu mase sesuai?
sdgkan bile hati kite mengatakan kite dh jatuh hati kt die..
terus terang mase tu kn sng?
at least...still ade pluang..
mgkin mase tu die blom ade pkwe @ makwe..
& if die da ade pkwe @ makwe..i thought,rase tu x same mcm skng..
sbb mase tu still early lg..
tp skng da tggu lelame tetibe jek kne reject..
kn kes terrible tuh??
hmm..
ntah la aku pon xtahu sgt klo nk cite pnjg2..
tp klo aku tu jela..
dripada tggu utk kne reject baek ngaku awl2..
btol x?

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers