Saturday, February 28, 2009

pasrah segalanya....

pernah .....
hati ini terguris..
dgn fitnah & tohmahan menghiris..
sehingga terasa dri ini hina kerna tiada siapa yg sudi membela..
ku tabahkan hatiku..
harungi hidup..
biarpun tiada siapa yg menemani..
berseorangan aku di laluan sepi..
ditinggalkan mereka yg ku percayai..
namun ku tahu
ada hikmahnya..
stiap sgala yg menimpa dri
ku serahkan segala
pada mu tuhan
yg berkuasa jua mencipta..
kerana engkau maha mengetahui
segala ape yg terbuku di hati..
ya allah
tidak ku terdaya lagi
menahan dugaan yg mencabar ini
terasa bagai noktah tlah ku temui..
mengakhiri segala yg tlh ku mulai..
ya allah
engkau lindungilah aku
berkatkan aku dgn limpahan iman
agar tabahku menghadapi dugaan
agar tidakku terhenti di pertengahan...
namun ku tahu
ada hikmahnya..
stiap sgala yg menimpa dri
terasa bagai noktah telah ku temui..
mengakhiri segala yg telah ku mulai..
ya allah
tidak ku terdaya lagi
menahan dugaan yg mencabar ini
terasa bagai noktah tlah ku temui..
mengakhiri segala yg tlh ku mulai..
ya allah
engkau lindungilah aku
berkatkan aku dgn limpahan iman
agar tabahku menghadapi dugaan
agar tidakku terhenti di pertengahan...
kini ....
disini aku berdiri
bersama harapan yg kudus suci
agar terbitlah kembali mentari pagi
setelah malam ku berkalut benci...

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers