Saturday, July 11, 2009

cite antuu

ptg ni..: kul 5 lbih...
aku tgk cite ant0oo...
sakit prut aku triok sbb mmg takut giler...
aduhhh.....
sgt la terkejut beruk..
klo nk tgk..cite ni mmg best.."Jangan Tegur"..
tp..
aku nasihatkan, kalo ade yg saket jntung..
tolong la...
jgn tengok...
& kalo ade yg takut yg sngt parah macam aku ni..
please..
don't c it...
huhuhuhu.................
seram wey.....
mase tulis entri ni pon bulu rome aku ni tgh berdiri ag sbb takut..huk3...
Hi5 Emoticon

2 comments:

|n.z.f.m| said...

xde r tkot sgt pom...
hehe...aku p tgok kt panggung lg tuh cete nie...tpi xbest ne la cete ye...=p

[me_nayya] said...

ceh..meme la xtakot..untuk ore brani cm mu nee..
haha..tp klo ore nakot mcm aku neh gk..huhu..lari xcukup tnh..takut gilo..kah3...

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers