Thursday, July 16, 2009

cite malam ni


tarikh : 16 julai 2009

mase : malam ni...(kul wape ntah...lupe..hehe..(^.^)..]
tempat : bilik beradu aku..
kejadian : aku syok ngadap laptopku yg comell ini..haha

stori-mori time..hehe..
*aku bukak ym..aku ubah status mesej..hehe..
["na..ubat cinta ade??haha.."]
itu ler status yg aku ubah.....
asalnye, na tulis kt shout out ye, sape nk ubat..
so...
aku dgn rela hati bertanye ...
wakakakaka.....
tp....
ape yg aku tnye tu betull ikhlas dri hati..
ade ke ubt cinta??
kalau ade.....
belikan aku sekotak?
boley????Hi5 Emoticon
sebab ....
"hati aku dh sesak...
tubuh aku dh lenguh...
mata aku dh bengkak....
jiwa aku dh serabut...
aku dh GILA!!!......."

*ya allah......tolong la aku.....
beri sedikit kelegaan pd aku.......
aku dh leteyh hadapi semua ni...
semoge esok ade sinar yg menanti...
amiiinnnnnn.....

eh..eh..eh..
cop2...
lupe............cite aku xabes ag ni..
aku sambung .."woit ya...ko nape?nk ubt cinta bagai..ko da gila ke??haha...ni mesti kes kene sampuk antu ni..an??an??"..membe baek aku..ape laaa...sengal..
aku balas .."oiii.ko tuh nape?xdek angen xdek ribott suka suki jek ko kate aku kne smpuk ea??nape?xley ke klo aku nk ubt cinta??"
die balas balik.."aku bkn ape..sian kt ko jek...tp klo btoll ko nk ubt cinta..ade!!!..."
aku : "ha???????hape??ko ade? ko bia btoll....mne ade ubt cinta neh...ke ko gne bomoh..weyh..ingt allah weyh..."
dia: "ape kejadahnye?umah aku mmg ade ubt cinta..ni hah aku siap pegng lagi ni..
kt botol tu die tulis "ubat gatal cap cinta"..hahahahaha......."
aku : "woi!!mengong r..siot toll...mlas r layan ko!!sengal..chow2cincau..aku chow dulu..wekk!!!!.."

*tnpe tggu die balas aku trus off9 aku nye ym..haha..padan ngn muke...
hmm...tu jek nk gtau...ecece..sebenarnye aku borim..so..
saje je tulis kt cni..ilang borim.....sekaligus nk memberitahu yg aku sudah terkena wakenabeb ngn membe aku td..huhu..(^.^) Hi5 Emoticon

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers