Friday, July 17, 2009

aku da besar laa..hehe


salam.....

malam ni..ase laen sket..ntah..
mebi sbb esok cuti kott..hik3...
besh...ase mcm xdek masalah jek...
prob abes ilang lari lintang pukang ble cuti neh..
hehe.....(^.*)..
balik je kul 1 td..ngadap laptop kesayangan neh..hihi..
xde wt pape pon..juz bace novel jek..ngeh3..

*ari ni membe2 sume tnye..asal lak ko smalam??plik jek?
ape cer??gtao ler.....
+aku wt2 bodo je...wt xtao..
hehe..ksian beshfren aku..kol smate2 sbb status yg aku ubh kt ym,...hehee...
terdetik lak dlm ati...."hehe..diorg syg kt aku sebenarnye..waaaa....bngge siottt!!..hihi.."

notasemak :
p/S : tuk kawan2 aku...hehe..
*korg xyh la wisau ea?aku xde pe2 r....aku tao korg syg aku..hihi..
tp aku kn da besar..da pndai pikir..
aku bkn kanak2 rebina lg tao..hehe..
don wolii ea???
i can take care of me myself.. =)


ha tgk..kn aku ni da besar da kn?kn3??hehe...

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers