Monday, July 13, 2009

tag yg dulu ag neeeee~~~

soe la ye ramlah..uma xde tenet la..so, kt cni le bru ingt nk wt tag ko neh..hak3..jgn marah lak...
sbnrnye tag neh aku da wt da dulu, tp oleh kerane aklu neh sayang kt ko, so aku wt la lgik..hihi..baek kn aku ni??hehe

1.Anda rasa anda hot?
sgt la hot sbb aku xmndi ag nii..haha


2.Upload gambar kegemaran anda

3.Kenapa anda suka gambar ini?
sebab tibe2 lak ase cam gmbr ni terlebih gedik plak..hak3..

4.Bila kali terakhir anda makan piza?
mse cuti bln 6/2009 klo xsilap la......hehe..

5.Lagu terakhir yang anda dengar?
Tuhan beri aku cinta [xingat lak sape nyanyi]..hihi

6.Apa yang anda buat selain menyiapkan tag ini?
dgr lagu lor...haha

7.Selain nama anda sendiri,anda suka di panggil dengan panggilan apa?
*along (adik2 ske pggil..)
*sayang..(ehem2 yg pggl..hak3..)
*ya (membe2 pggil.."i prefer that")..

8.Tag lagi 6 orang

1. ain rumetku
2. yana rumet aku gak..haha
3. ckin..pn rumet aku gak..hihi
4. mira
5.ramlah
6. meknah

9. Siapa no 1 pada anda
rumet saya..dia suke sebut reyau..haha

10.Orang no 3 ada hubungan dengan sesiapa?
oppsss...hehehe...dgn zac efron kott...haha

11.Kata sesuatu berkenaan orang no 5
dia suke kentut..hak3..pdn muke ko ramlah...haha

12.Bagaimana pula dengan no 4?
dia klo gelak mmg ganas..haha

13.Siapakah orang no 2?
rumet aku ler...sgt la aktif menjual nasik lemak..huhuu

14.Pesanan kepada no 6
nah, jgn lupe wt tag aku neh..ngeh3..

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers