Thursday, October 22, 2009

tolong jawab

aku ade cerite.bukan fiksyen tapi kisah benar.
ikuti cerite dari aku :

dulu.ade mamat ni.rupe boleh la tahan.segak?ye.maybe.hensem.ok.ye.dan ade minah ni.rupe?hmm.ntah la.stakat syukur je sebab still ade muke.x cacat.em.hmm.memang x tipu.buruk.tapi.atas kebenaran ALLAH.mereke bertemu.berkenalan.berkawan.dan.berCINTA.
mase awal2 kapel.segalenye mudah.mamat sedie lakukan ape je untuk si minah.ape je.sebut aje ape.pasti akan di tunaikan kalau termampu.tapi malang.panas yg disangka ke petang tetapi hujan pulak d tghari.setahun 2 bulan ikatan terjalin.segalenye jadi haru biru.segalanye serba x kena.mamat menyalahkan minah atas ape je yg terjadi terhadap hubungan mereka.mamat mempunyai sifat cemburu yg amat kuat.ape saje yg dilakukan minah serba tidak kena pada mata kasar nye.
knape ye?ini bole terjadi?minah acapkali menitiskan air mata kerana mamat.bilamana minah tidak menelefonnye, dikatakan minah ade jantan lain.minah berlaku curang.hmm.setiap perkara yg mahu dilakukan minah menjadi serba tidak kena.takut.kerane memikirkan mamat.
wlao bagaimanapun.kasih syg nye terhadap mamat x pernah terbelah bahagi.tetapi.baru2 ini.selepas diasak dgn tohmahan dan fitnah yg bertubi-tubi dr si mamat.minah amat kecewe.dirinye terase seperti dikhianati.lalu terbit persoalan di benaknye.apekah mamat masih menyayanginye sepertimane die menyayangi mamat? haruskah die biarkan diri dilukai lagi? @ haruskah die pergi sahaja dari mamat?

p/s : cerite ni ade motif yg tersendiri.komen la dan jawablah soalan2 minah dgn seikhlas hati.aku yakin die amat hargai setiap jawapan korang tu.

1 comment:

Anonymous said...

pegi jer dari mamat tu
ramai lg mamat len

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers