Friday, October 30, 2009

AKU XHERAN LAH!!

ko hengat aku heran sangat naik kete ko tuh?
dh la buruk! huihhh!!
bnyak yg xkena!!
aku x heran la...
kalau bukan sbb rumet aku terpakse balik, xde masenye aku nk bawak kete ko tuh!
huh!
jijik!!!!!
kalau aku yg sewe, aku xsewe kete ko!!
bagi aku , kete ko dh xde dlm list senarai kt ump neh!!heh!!
hampeh!!
aku sewe bukan aku xbayar.
aku bayar same je mcm org laen.
tapi apasal ko eh??
gertak2 aku semacam jek???
apeh??
ko hengat aku takut???
hahhahahahahahhahahahahahahahahahahha!!!
bole blah ngn ko nye gertak!!
ek eleh..
"awk kt mne skrg?senior dh bising.nk abg bg no awk kt diorg?"
hahha..
bg la kalu ko brani.
ko hidup pon atas dasar org mcm rumet aku yg xkenal lagi sape ko!!
manusia bertopengkan $%#^&#&#&#*&#**$%$#%%.
wtf!!!!
kalau mcm ni la lagak ko.
alamak mampos la bisnes ko!!

p/s : aku tujukan kat seorg manusia kt ump ni.seorg je!!! yg lain xpyh nk terase lebih2.untuk org yg aku tuju ni.phm2 sendiri suda.huh!!!

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers