Tuesday, October 13, 2009

aku ni sape??

aku ni betul ke awek ko??????

situasi 1
aku tggu lame.jnji ngn aku kul 9..tapi kul 12 xsampai2 lagi.aku fedap.aku kol.xangkat.aku bengang.pastu.bip2..mesej. "sori syg, abg xleyh g jumpe syg, abg lan sruh pindah brg hari ni."tu je..
aku: xpe...sabar2..

situasi 2
mase raye..aku tggu die dtg umah.sbb jnji kul 10pg.alih2 kul 2 xdtg lagi.jenuh aku panaskan lauk.sbb nk bg die mkn yg panas2.tapi.ape aku dapat??die dtg.kul 3.aku naek menyampah.semue lauk aku buang dlm tong sampah.die dtg.bwk abg.aku wat bodoh dgn selambe cakap "sori, lauk semue da abes.gule xde.xsempat g beli.minum air peti jela ye??"abg die tengok aku.aku wat selambe badak je.pastuh.die balik.die mesej aku "knape kau kurang hajau sgt ???"
aku: xpe...sabar2.....

tapi

slame mne aku bole sabar???
aku ni manusia normal je.biase.plain.xde pape.
aku bukan fairy.bukan malaikat.bukan magician.bukan sape2.
aku xde kuase ajaib yg boleh wat aku sabar sampai mati.

jadi tolong.semase aku masih lagi sabar sekarang ni.tolong.
jgn wat aku macam SAMPAH.
aku ni bukan BARANG yg ko boleh simpan .boleh hargai.mase kau nk.tapi bile kau xnak.kau buang.
aku bukan boneka.bukan patung.aku ade maruah.aku ade perasaan.
ape sekalipun.

aku ni normal.


aku pening??: walau secelaka mane pon ape yg kau dah wat kt aku.knp aku masih xbole nk buang kau jauh2???bole sesape bgtau aku??

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers