Tuesday, October 13, 2009

aku benci HIPOKRIT!!

aku tahu aku ni bukan sape2.tapi.kau tu sape??boleh tolong bgtau aku??aku ni lembab sikit.lambat pick-up.aku bukan tukang tilik yg boleh tahu sekelip mate je kau sape tanpa kenal kau tu sape??
sekarang.aku pon da x siuman.pikir pasal kau yg xmasuk test ni.wat aku sengau aje.
walau ape2 pon .aku nk ucap terime kaseh bnyak2 sbb sudi ckp kt aku mcm tuh!!aku ni bukan nye jahil sgt.aku trime kau nk kutuk aku.tapi.aku ade alasan tersendiri.meh aku jawab soklan2 kau tuh..tolong bukak mate luas2 bace entri aku kali ni.

jawapan nye mudah aje. AKU X SUKE HIPOKRIT!!..

kau kate kau kenal aku.ye memang betul aku budak sekolah agama.aku pkai tudung labuh.aku pkai t-shirt lengan panjang.
tapi.pernah x kau pikir..
aku kat rumah pon macam tu jugak ker???
ni aku nk wat pengakuan..tolong bace dan fahami segale ayat2 aku.agar kau x tersalah "cakap" lagi dengan aku.

aku.plajar sekolah agama.bertuduh labuh.tapi.tu semua semase waktu sekolah sahaje.sebab.aku ikut peraturan la.tetapi xsemue peraturan aku ikut.seperti.aku xpkai stoking yg tebal ngn labuh.sebaliknye aku pkai stoking kaler2.yg mcm baby pakai tu.haha.aku xpkai tudung selabuh yg dikehendaki sebaliknye hanye separas pinggang.bukan punggung.aku pakai baju sekolah singkat.atas lutut.aku pakai kain kaler biru muda yg agak gelap.aku xpin tudung.lengan baju yg sepatutnye berkacing.tapi.aku wat mcm sekolah menengah biase..itu tgkah laku aku semase d sekolah dulu.nk tau kenape??
sebab.
aku xsuke sekolah agama.aku xsuke pkai tudung labuh.aku xsuke panas!.aku masuk situ sebab mak+ayah aku yg nak aku masuk situ.kalau aku yg decide.aku xkn berade d sekolah tu.sebaliknyed sekolah menengah biase yg dekat dgn rumah aku.yg kebanyakan student nye samseng.thanx to my parent yg besarkan aku mcm ni.AKU X HIPOKRIT.
aku adalah aku.walau d mne pon aku berade.
aku masuk sekolah agama xsemestinye aku ni baek.anggapan yg budak sekolah agama semua baek2 xboleh d terime akal langsung.!.
aku seperti aku yg sekarang.same jugak.masih lagi seperti dulu.kenape?sebab aku xhipokrit.
xkn sebab aku macam ni kau tuduh aku xde iman?xde akal?jahil?jahat?
kalau kau wat assumption mcm tu.kau la manusia paling kolot pernah aku kenal.
aku masih aku.cume mungkin ade yg berubah.tingkah laku sekarang sedikit lembut barangkali.namun masih ade yg terkasar.itu aku cube perbaiki.aku xnak hipokrit.xnk tipu diri aku sendiri.bile aku rase aku mau berubah.aku akan berubah.aku tidak perlu berubah kerane org lain.kerane itu x sedikit pun menunjukkan keperibadian aku.
aku mintak.tolong jgn suka-suki wat taik kt aku sedangkan aku sedikit pon xwat kau rase mcm taik.aku xjage tepi kain kau.jadi tolong.jgn nk jdi guard jage tepi kain aku.sebab aku xde duet nk bg gaji kt kau tiap2 bulan.harap maaf.

semoge jawapn aku kali ni clear.sebab aku tau kau buta hati kn? jadi tolong tengok.bace.perhati.ngn hati bukan ngn mata.terime kaseh.

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers