Sunday, April 25, 2010

kepada : wan mohd hafizi wan idris.

salam.

mule2 skali,aku nk mntak maaf kt seseorang yg teramat penting bg aku after my mom & dad lah.wan mohd hafizi wan idris. saye sori sgt sbb mlm ni ckp yg menaikkan marah awk. sori. tp, tu salah awk jgk. dh taw fikiranku tgh kusut pasal asrama x dpt ni.mau jgk kacau perasaan aku dgn pertuduhan yg x masuk akal itu.huhuh. ekcelli, sy x de pon mesej2 ngn mne2 lelaki okeh.ala. toksah bmbng la.awek awk ni bkn lawo pon.xdop eh hk kenang.hahah.tetibe ckp ganu.ngeh3.
mood tgh x stabil ni. kamu pn tau kn yg di otakku dh xbole pikir bnda lain. yg ade hnye asrama je.huh. dan kamu tau kn kenape....jadi.. tolong bole?
-----> tolong jgn mara2 lg. tolong paham saye bole? pelis2.. *sambil wt muke cumel.ngeh3.. huhu..^___^

kamu.....
xde niat pn nk wt kamu sakit ati.
jgn terase lebih2 yep.
kamu thu jelah saye mcm mne kn?
bile tgh kusut masai.otak pikir bnde lain. xleh nk fokus untuk kamu. dan masalah yg kamu cipta antara kite. jadi..sabar la yep?huhuu
jgn la jd mcm budak2 mase ni.
bole x?
lepas ni sy jnji sy pujuk.
tp..
pujuk yg mcm biase je lah.
alah, kamu kn tahu.sy ni mne thu men pujuk2 ni.
konklusinya disini.
kamu jgn suke2 mau merajuk yep?
nk merajuk bole...
tapi..
nti klo x dipujuk, jgn mara...hehee..

p/s : ayg miss sgt2 kt abg. ingt tau, date kite akhir bulan nnti.jgn lupe tau. missh u soo much. da berbulan-bulan tidak ku tilik mukamu.wehehehe...xbole setadi nih. miaww. gatai.hahha..peace..

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers