Saturday, April 17, 2010

petang yg borim..

petang ni .boring sgt2.
bukan xde keje, tapi aku malas. ape la aku ni, lusa da start exam da. still malas2. tapi, xpelah.dah memang lumrah. stadi last minit.klo stadi mse ni, komfem,lusa nti exam,x msuk pe2 pon aku stadi.weee~~..xdpt den nk nolong, mmg mcm ni sjak azali..huuu...
emm, berbalik kpd ape yg aku nk cite td tu.
oleh sebab aku bnyk mase terluang. ececece...jadi, aku nk gtau..
jeng3...
--->aku saje je tukar layout baru. ok, tu je aku nk ckp..waawawawa....peace =)

lpas exam hydro ni, aku ase nk blik la..exam aku seterusnye 26 hb.hydro 21 hb..huh?agak2..bole x aku balik ea??hmm.........
miss him already..
bluekk..nyampah aku---> kate kwn2 aku la..hahahha...

membe aku, nani.da kawen da.bln 6 ni due date nk dpt baby. farisya pon da kawen bln 3 bru ni. diorg same umo ngn aku.hish.ini tidak adil....kamu2 da kawen, aku?bile la agaknye yep??**huu..mood gatal sudaa.....
kalau la mak aku bace blog aku ni, adoyai..mau mampos aku kene leter.hahahha..**terime la hakikat,anak kamu ini suda besar & sgt gatal..kakakkaka..=p

watever...
lots of luv,
misz nayya....

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers