Sunday, April 18, 2010

hati bengkak bertubi-tubi.

org ni.mse die nk je.bersungguh.bile dh dpt.hah! mcm ni lah. sebijik.padan muke ko pompuan!.jnji situ.jnji sini. alih-alih....buat jugak.
hmmph..
**xpe. mmg sy diciptakan ALLAH untuk awk guna-guna kn. untuk awk main-main kn.
memang hati sy di buat khusus untuk awk repih2 kn.dan bile dh hncur.blh cntum balik.mcm main puzzle. haa.yelah.mcm tu lh. exactly. sgt tepat. wahh.bagus kn? senang. klo dh xbole nk cntum tu.pegi kedai beli je hati baru kt sy. yelah.hati sy kn benda yg boleh didapati di semua kedai di malaysia.xdelah awk tercari mne nk beli nnti. available kt mne2 je. almaklumlahkan.hati sy x berhrge.murah je.sbb tu, available kt semua tempat.

klu korg tgk aku nangis tu, abaikan aje. tu bukan nangis tu.saje je, nk buang air mate yg lebih2 kt dlm diri aku nih. lgpon.aku mane ade perasaan wey. diri aku ni benda yg senang2 org nk buli.plastik.klo aku plastik, hati dan segalanya ttg aku adlh plastik. jd.....------>biarkan aje.

---> senang nye provoke diri sendiri. huh. bgus2. teruskan lagi yep? sentiasalah berusaha dan selamat beramal.


kataPenyedapHATI : ala. nnti bile die dh penat sakitkan hati aku, die berenti lh tu. hemm.xpelah.selagi ade hati, walaopon xberharge sekalipon.aku tggu ko. tp bile dh xbole cntum lg, tlg la jgn g bli hati aku kt mne2 kedai sekalipon.sbb aku da ckp kt tuan kedai.aku bwk penyakit.sindrom keguguran hati. penyakit ni berjangkit kt semua bnde.jd, klo da abis ko lumat2kn hati aku, jgn harap ko dpt nk trade in dgn hati lain lg.huh.


bye.

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers