Saturday, September 12, 2009

slamat tinggal gambang..hello kelate....heee~~


assalamualaikum..
hari ini bersamaan 12 sept 2009..
saye akan berhenti menulis entri..
kerane..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

saye nk pulang beraye laaa....
hehehhehe....
dh xsabar asenye nk hidu bau kampung..
heee~
waaaa....
walaopon saye punye bas bertolak kul 10.30 mlm ni..
tapi..
membe2 saye ni nk kuar awal..
kul 5 kami akan bertolak ke terminal makmur..
huhuuu..
maklum la..
kami bukan nek bas same2...
huk3....ni fes time saye balek sowg2 taw..
taw3???
sdeyh.........
.(smbil mate bergelinang air mate).. tapi xpe..
demimu kelate akan ku gagahi diriku untuk pulang walau berseorangan...
hehehhe...

smlam mak mesej..
"na..esok tolak mase mne??"

aku xde kedit cmne ea??
aku pon ngn kuase bulan suruh mr.f anta kedit singgit je nk balas msj mak..
nk taw die balas ape??
"ala yang,, abg pon kedit xsmpai singgit ni..xpe2 jap ag abg kuar ea??"

aku terpinge2...hee~~..
mesej mak tetap kne balas neh..cmne ea??
haaa...
"atih, ko mesej mak..gtau aku tolak kul 10.30 mlm esok nek bas.."
sng kn?msj je la adek aku..
huhu...

tepat kul 11.30..
teet..teeet...
mesej masuk..
"syg, ni abg da topap kn..kol la mak..."
aku "ok..tenkiu..huuu~~"

aku pon amik enset kol mak..
ring..ring..
mak angkat.."hello na...bakpo??"
aku : hello mak..erm..xdi ore xdop kedit..ni pon suruh fizi topap..hehee.."
mak aku : laa..bkpo suruh menantu ksygn mak tu topap nye?
aku : yela...dh menantu kesygn mak kan....die tahu na nk tepon mak..die topap r ke na..ngeh3...haa..ni nk gtao..esok tolak kul 10.30 mlm..nek trans...
mak aku : oo...atih mesej dh mk skni..
aku: oo..mak wt gpo tu??na ingt tido dh skni?
mak aku : dk mkn sira pisng..tdi mkn kepah..
aku :ish3!!!! xpuas hati!...huuu~~ nk balik.....
tibe2 lak adik2 aku yg sengal tuh mncelah...
adik aku : na....uu..naseb bek na ngn tih xdop..buleh mkn bnyok2..ngeh3..
aku : *erk..apekah??jadi slame ni aku ngn atih ade..korg xleyh mkn bnyk kah??
ceeit!! ni aku nk marah ni!!
mak.....nk balik!!!!!!!!!!!!!!..
mak aku : huuu..alaa..nnti na balik suruh ayah g beli gak na wat la..
aku : lor..ingt mk nk tolong wat tdi...isk3..
mak aku : mak tolong mkn jh la..tolong jgk kn??
aku: hahhahahaha.....
(gelak smbil guling2..)..ok la mak...assalamualaikum..kirim slm kt ayah..
mak aku :insyaallah..wasalam...


huhuu~~..

ok la kamu2 semue...
aku da nk pegi mndi..

hihii.....
banyk lagi bnde nk kene kemas...
hehe..

dikesempatan ini..aku nk ucapkan.. "selamat ari raye..maaf zahir dan batin pada kamu2 semue..halalkan ape yg terkurg dan terlebih pada aku..maafkan segale salah silap ku..mne tahu entri ku ade membuatkan kamu2 berase hati dgn aku...dan trime kaseh sbb sudi view blog aku..hehehe...*aku tulis bukn hanye untuk aku tapi untuk renungn semue..biar ape yg buruk itu jadik teladan..supaye pisng x berbuah 2 kali..betul x??hmm..segale yg buruk itu adelah atas kesilapan dari diri aku yg maseh belum khatam mengenal bait2 dunia..manakala yg baek itu semua nye dari ALLAH yg maha berkuase...
akhir sekali...
ku harap..semoge aidilfitri kali ini bawak sinar baru kpd kamu2 dan aku juge..demi melayari sebuah bahtera bername "kehidupan" di dunia ini...
sekian..

dari aku,
nayya..

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers