Tuesday, September 1, 2009

saye kott...huu~~

tag dari Bulan Hijau.....

Zaman kanak-kanak..

Nama penuh :
me_nayya

Tarikh lahir :
november 12

Tempat lahir :
Uma mak aku

Tempat membesar :
pon same.."uma mak aku.."

1) Siapakah name kawan rapat anda waktu kecil ?
mase kecik2 aku kawan ngn sumer2 org..so..mereka sume kawan rapat aku = sume budak2 kg aku...hohoho

2) Apakah permainan mase kecik yang anda masih ingat?
bola kaki tiga, sembunyik2, maen kawen2, maen guli, maen getah..ahahahha...

3) Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?
aku repot mak aku.....huuuuu~~

4) Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
dekat padang sebelah rumah jer..sbb mak xbg men jauh2..hoho...

5) Apakah cita-cita anda semasa kecil?
mase kecik2 dulu aku nk jadi cikgu..huuu~~ skarang pon same...ahahaha...
walaopon aku stadi nk jadi engineer..aahhhh3..aku xkesah...nk jadik cikgu jgk..hahaha...

6) Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?
doraemaon, tom & jerry..haha

7) Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?
Mamee monster..eeee~~

8) Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?
atikah bdk skgs...saye teringin sgt nk jumpe awk...

9) Apakah gelaran anda semasa kecik?
er..kene gtau kew??huu~~

10) Siapa yg mahu ditag?
~mya
~penjenayah merah jambu
~mcna teen
~ramlalala
~sume folower saye...huuuu~~


p/s : saye sayang kamuu semue...(^.^)

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers