Saturday, September 5, 2009

Na...
.
.
.
kalau Na nk jadi someone dalam idup ....
kalau Na nk capai sumthing..
kalau Na nk menang..
.
.
.
selalu
.
.
.
dengar kata hati Na...
.
.
.
dan
.
.
.
jika hati Na x mampu memberikan ape2 jawapan...
.
.
.
pejamkan mata Na...
dan fikirkan ibu ayah..
Na pasti akan dapat
mengatasi segale halangan..
semua masalah akn selesai..
dan
kejayaan akan sentiase menjadi milik Na......


* kate2 ni laa yg aku pegang..yg aku hengat...sampai ari ni...
* kate2 ni laa yg wat aku bertahan sampai ke saat ni..ke detik ni..


kamu jgn hengat kamu2 je ade masalah...
aku juge punye masalah..
mungkin luaranku bgitu ceria..
tapi..di dalam??
kamu belum tahu ape aku rase..
kamu belum kene ape aku kene..
kamu belum rase ape tu sakit..sakit yg bukan di luar..tapi..di dalam..
kamu belum pernah tahu ape tu sakit tahan rasa sebab nk puaskan hati semue ..
kamu belum dan xkan tahu ape tu rase sebal bile kite wat bende kite xsuke..bende kite mencik!!
.
.
.
dan
.
.
.
kamu memang belum tahu dan xkan tahu sampai bile2 kan??
kamu memang selfish!!
.
plisss!!
.
jauhkan diri kamu dari aku...!!
aku mencik kamu!!
.
.
.
aku rase ape kamu rase..tapi??
kamu rase ke ape aku rase?????


jangan menilai sesuatu gune mata kasar ..
tolonglah..
gune mata hati!!


aku juge seperti kamu!!
malah jauh lagi bermasalah dari kamu!
tapi..
aku x pernah larikan diri dari masalah...
aku hadapinye walao secelake manepun mende alah tuh!!!

dan

aku..
xpernah menyesal atas ape tindakan yg aku ambil.....
xpernah meragui keputusan aku..
xpernah berpaling ke belakang lgi!!

sebab...

aku tahu itu keputusan dari aku..
dari mulut aku...
dari hati aku...

jadi...

walao ape pun yg jadik lepas tu..
aku lega!!
aku gune otak aku..
aku gune akal aku..
aku gune "aku"...............

peringatan untuk kamu yg aku pasti kalu kamu bace entri aku, kamu mesti tahu kamu yg aku mksudkan......" jangan jadik org laen..jgn pernah mengaku kalah b4 wat ape2...jgn rase rendah diri..jgn pernah rase itu...kerna kamu ade aku.& kawan2 kite...kami sentiase sokong kamu 100%...walao ape jek yg jadik ...kami slalu ade untuk kamu...jadilah kamu yg sebenar..yg seperti dulu..penuh semangat juang...kamu xkan kalah kan dengan masalah yg sekecil cume itu??kn??..kalao kamu masih sahabat yg pernah aku kenal..aku tahu kamu mesti cube...."


kata_hati_aku : aja2 fighting!!aku sayang kamu!!

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers