Friday, March 20, 2009

k.a.m.i. di TC!!!!!





kami...tnpa perancangan yg jitu & rapi telah ke Tc!!!..hahahaha...
xtao nape tetibe jek nk jln2...mule2 nk g funfair jek..dh tu..alang2 dh kuar tu kn..truskn je la..
tao...kami memang sengal..huahuahua....~~
mao nk senak perut lapar giler..
g sane melantak dulu..wakakaka...
duduk..sembang2..gelak2..jalan2 tepi pantai..waaa..besh siooot...huhuhu....
tgk la mate kami..mcm mate ikan buntal da sowg2...hahaha..mne x nye..xtidoo beb....
aku lagi la...poyo giler drive mate nk tertutup laa...
huh!!!pape pon..mmg besh sgt2..!!!
rumet2 ku....nnti kiter g ag eyh..hahaha...=)

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers