Monday, March 23, 2009

aku demam laa...

ari ni..23 mac 2009...
aku xpegi klas
sehari suntuk berbungkus dlm selimut tuh..
ingatkan aku bgn pg tadi..bole pegi klas...
tp..apekan daye..
tersungkur aku kt bilik ampaian pg td mase nk ambik baju..
lalu..
aku mengambil keputusan yg drastik utk kembali ke katil & berbungkus kembali..kerane..
kondisi kepale yg x stabil..
pning-pning...bkn skadar pning-pning lalat bahkan pning smue jenis binatang yg mengalami pening...
xtao knape..tetibe jek aku demam ptang semalam..
pdahal sblom tuh ok jek memaen ngn wa & dila kt tgge lpas aku bli mknn kt kafe..
pastuh..tetibe jek..
panas sluruh badan....
tekak pon sakit...
aku da start x sdap ati da..
pastuh..
aku tido lpas blik teman eqa g basuh kaen kt blok c3...
sbb mesin c1 rosak laaa....
haha...
aku tertido..
bile tersedar jek da pkol 6 lbeyh...
aku pnye la pning tahap karma...
xbole nk wtpe da...
nk mkn...sdikit bnde pon xlalu...
wape kali aku muntah...
huk3...
sadis kn aku nih??
malam smlam kol wape ntah..
sya dtg bilik aku sbb blik die blackout..
die la yg bg ubat kt aku..
naseb bek ade die..
thanx sya.....
hohoho....
tp ubat yg die bg tuh aku dh mkn 6 bji mlm tuh jek still xjadi gak..
aku redha je lah..
ari ni ingat nk g klas xbole pegi..
redha lagi...
ari ni mkn 4 biji ubat tuh..
da ase kebah ckit da..
ya allah..sembuhkanla aku cepat..aku ade kuiz esok ni....
mintak2 allah terime doa aku nih...
aminnn....
emm..berbalik kpd crite yg asal..
haha
tanpe aku sedari..
aku telah berjaye menjangkitkan demam aku ini kpd eqa & syikin..
hohoho,...
maaf ye korang...
walao pape pown..korg still rock!!!..
hihihihi..=)


No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers