Friday, March 27, 2009

aku da sembuh....

salam..
hihi...yey..aku da sihat...
swonok sangat....
hik3...
nk tao, membe2 aku kate aku ok sbb ade org tu nk dtg jenguk aku kt cni, yeke??
..ngee~~....
Hi5 Emoticon
walao pape pon, thanx kt membe2 aku yg da bnyak tlg aku mase aku saket ni..hikhik...miss lee thanx tuk ubat ko tuh..sgt membantu..huhuhu...& x lupe jgk kt membe2 aku yg laen, rumet2 aku, jiran2 aku, hihi...wa,dila..& seumpamanya....hohoho...
sekarang aku da boleh kembali tidur lena seperti dulu....ngee~~
Hi5 Emoticon i mish aku yg dulu..hihi..bajet je lebih, macam la lame sgt demam, 5 hari je pon..kih3...
Hi5 Emoticon

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers