Wednesday, April 15, 2009

++tag dri cik tammya ku syg..++hihi

Apakah benda paling penting dalam hidup kamu?
*mak+ayah=family...
*mata hati aku...
*kawan2 aku...

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
*tuna (aku bli semalam..gne duet aku woo..)

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
*aku nk majlis akad mikah tuh kt umah aku...
*aku nk wt majlis kt taman yg besar lg indah...[sgt bahagia....]

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
*emm...ntah la....itu aku xpasti tp..lame la jgk...

Adakah kamu dilamun cinta?
*kini hati ini bersulam duka & aer mata..
(sori syg ko mengetag aku while my heart in ill..)

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
*restorankah??emm..ntah la..aku mkn kt aer buah glas besor..tp..
itu restorankah??-kire halal je la..hehe..-

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
*buku lab manual...

Apakah nama penuh kamu?
* yaya cumell...
p/s : bkn bucuk tao..huhu =)

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
* of coz my mum...
....mak..na syg mak..peace...

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
*kawan2 aku...(aku rind0oo bangat sama kam0oo...!!..)

Sebutkan 7 sabahat PALING rapat dengan anda?
*na,adeq,nadya,wa,ada,anis,zakiah..
++semua kawan2 aku adalah kawan yg terbaek yg pernah aku ade..++

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
*emm..kdg2 cuci sendrik..
klo aku malas, biase la...mesin tu la yg jdik mgse..kih3...

Tempat yg paling seronok kamu mahu pergi?
*aku mahu pulang ke rumahku...(rumahku syurgaku..)

5 perkara tentang org yang tag kamu
*die classmate saye...sgt baek..cumell jgk..sgt la tinggi...muke ala2 ning baizura tao...hihi..peace!!

8 perkara yang kamu sangat gilai?
*blog+gayut(tp klo lelame borim gak..)..+novel..&tidur..(yg selebihnye adelah tidur kerna tidur itu sebhgian dri hidupkiu..kih4...)

Tag 5 orang?
*untuk soklan ni..aku tag semue folower aku..
wokeyh??

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers