Friday, April 10, 2009

tag dari cik tammya..hahahaha

salam...
mase aku syok2 intai blog membe..
aku pegi la kt blog leeza... (erk..kantoi aku suke intai blog org,..haahaha..)
adoyai..kne tag la..
ni yg nk jawab neh..
tag....
i like..hihi...

1. Anda rasa anda hot?
~xkot sbb aku dk bwh kipas nih..sejuk siyott..hahahahaha...

2. Bila kali terakhir makan pizza.
ala...aku xske la mkn pizza..bole x tukar kfc?
aku mkn ngn leeza la kt giant..lalalla~~

3. Lagu terakhir anda dengar.
lagu cintai aku...rossa..huhu..jiwang gak aku ni ea??hik3..

4. Apa yang anda sedang buat selain dari tag ini?
~tgh dgr lagu kot..hihi

5. Selain dari nama anda sendiri apa nama yang anda suka dipanggil?

*along [adik2 ku yg pggil..hihi..]
*sayang [hihi..spesel punyer lor..]
*na [mak abah aku pggil..nme mnje..]
*nayya [nick aku kt ump..]
*yaya bucuk [p/s: ni ahmadi pggil..sengal jek..haha..]

6. Tag lagi 5 orang.
~tuk soklan nii..hihihi..bole x aku x tag sape2?
hehe...aku ni kdekott..so,, aku nk simpan jek tag neh..wt pekasam..kuang3...lallalala~~

7. Siapa no 1?
hanya ALLAH s.w.t. di hatiku...yg pertama...

8. Siapakah orang no 2.
Rasulullah s.a.w.

9. Orang no 3 ada hubungan dengan sesiapa?
nth la aku pon xtau sbb aku xtag sape2 so..
korg phm2 jela ek..?
kih3...

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers