Friday, March 25, 2011

opps.dah terluah!

Alhamdulillah....
fuhh..lega..relief from the pain..walaupn bukan semua, tp dh lega dh xde lagi virus RC tu menyelinap dlm kepale hotak aku ni.skng ape2 pn, final yg penting..hehe. oke2. sori,sbb cite yg tgh2.ni nk bgtau la ni.
23/3/2011..tarikh keramat nih. mne x nye, ptg tuh,kul 2, test 2 RCII. mlmnye,kul 8.30 interbiu tuk project RCII. kire cam evaluation la.kah33.... mse tu.cuak pn ade, takut apetah lgi. bile aku nampak member2 aku sume nebes2, aku wat la konon2 x nebes.tp padahal, b4 that,sejam sblm tu,aku dh muntah2 dh kt bilik.hak3.bengong. takut wey. g sne ,ingtkn kul 8 tu grup 1 dh msuk,tp terkezut mak, xmasuk lg pn, panel pn xsampai lg.adoyai..adekah?patutkah?aku yg sepatutnye turn kul 8.30 tibe2 lak kene masuk kul 9.15. korg tau x betape penatnye menunggu?betape seksanya??ha??smpai dh peluh2.huuu. tu satu.satu lg. bile dh masuk dlm.rase cam nk bg je penampar sorg satu. annoying giler. aku admit,aku x pndai wey. kami satu grup, jwb men jawab je.sume tibai.btul x btul lain kire. tp respek lah segale krja keras kami.atleast dgr la wey kami pnye presenter kt dpn.ni x, sorg pn xpndg slide.pastu gelak2 ckp hal masing2. pastu,bole plak komen sal presenter x pndg panel mse present. hello.aku ke yg xbetul skrg ni?bious?haha.korg pndg pn x, beri perhatian apatah lg.buat ape nk pndg panel?buat sakit hati ade la!! adoiii..menyampahnye.
hahahaha....tapi.ape2 pn.xpelah. benda dh lepas jgn dikenang.
tapi x bole..hari ni.25/3/2011. ade ke patut?kelas kul 8.20 mnit lect x masuk,kalau ikot polisi universiti. 15 mnit lect x msuk tanpa sebarang memo, kelas dikira batal.jd.kami dgn selamba la kuar dewan.pastuh jln pnye jln.bile dh sampai kepe, dlm 8.30 gtu.tetibe dpt msg, klas ade.wtf!!!! jlan lah kami dgn terkejar2.mcm hape dah. hmmph! bile smpai sane, pntu tutup.dh pelik dh.pstu dpt msg,die dh kunci pntu.xpyh la dtg.hohoho.sgt rse mcm diperbodohkan disitu.kah3..maap la yer lecturer psycho.xde niat pn nk mengata.cume ni sesi luahan hati jek.kah3. mmg x bole blah.

oke. itu saje sesi luuahan hati hari ni.len kali kalau ade lg.jgn mrh plak. sori la.aku dh xde sesape kt cni. mak abah,fanily,kt kampung.ko la teman aku kt u ni.jd jgn sensitif kalo aku luah ape yg aku pndam kt ko ea incik blog??heheeeeeeee~
***now, i'm feeling alive again!..

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers