Wednesday, October 20, 2010

kpd awak : insan yg telah membuat hati ini tidak keruan

saya bercinta bukan untuk dilukai.
saya berkasih bukan untuk disakiti.
sudah berkali-kali hati ini dilukai, dada dirobek, jantung di toreh-toreh,
sehingga tak termampu lagi untuk menangungnya.

hati ini dh cukup terluka.
untuk menerima awak kembali seperti dulu,
adalah 'mustahil'.

betapa hati saya hancur
bilamana setiap kata yg awk tuturkan
begitu menyakitkan hati
tak terdaya rasanya untuk memberi cinta
andai cinta yg diberi tidak dihargai.

saya akui
selama kita bersama
ada masa sy terlalu gembira
awak memberi kebahagian kpd sy
sehingga rasa takut akan kehilangan awk begitu terasa.
ada juga masa sy terperap dalam kedukaan.
terlalu sedih.terlalu kecewa.terlalu terluka.
dgn sikap awk yg terlampau mahu menjaga ego
hinggakan hati ini terdetik
"masih adakah aku dihatimu"???

saya x thu sama ada keputusan sy ini betul @ sebaliknya.
tetapi
yang pasti

hati sy terlalu mengasihi awak
terlalu menyayangi awak
terlalu mencintai awak
sehingga tidak tegar lg rasanya membiarkan hati ini terluka.
kerana
tidak sanggup untuk membenci

kerana

yg ada dlm hati ini
hanyalah cinta yg mendalam.

oleh sebab itu,
hati ini rela melepaskanmu.


salam sayang,
"kekasihmu"

No comments:

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers