Saturday, August 28, 2010

knp hidup xselari dgn hati?

knp abg brubh? ayg xthu ape silap ayg,smpai abg lyn ayg mcm ni skrg. dulu, abg sllu tepati jnji.xprnah lupe.dulu abg xpernah tinggal clcom sbb kate abg,clcom mcm nyawe abg sbb ayg nyawe abg..kite brhubung gne celcom,jd,mn bole tinggl..tapi skrg?...ayg thu dan ayg sedar.. sape ayg klu nk bandingkn dgn pompuan lain. ayg bnyk kurg..xsempurna..tapi abg kne ingt, ayg jugak punye hati,pnye perasaan.. naluri hati ayg rase..abg mmg ade org lain.knp?snggup abg buat ayg mcm ni. dulu klu ayg tnye,abg xpernah mrh.skrg..knp? ayg x akan terime abg dulu kalau ayg thu,ending kite mcm ni. puas ayg cube.psikology kn otak ayg.untuk b positif. tapi, klau dh hari2 ALLAH bg ujian mcm ni kt ayg, mn positifnye lg? xpernah sekali terpikir dlm benak kepale,mnda,hati ayg ni nk lupekan abg.nk pergi jauh dri abg.xpernah. tapi knpe abg sggup kecewakn yg?
kalau dari dulu yg thu btape sakit, betape peritnye cinta ni..xkan pernah sekali pn yg jejakkan dri dlm hubungan ni.xkan pernah sekalipn yg biarkan hati yg dijajah. xkan pernah sekalipn, yg beri hati yang pada abg.
yg xpernah impikan untuk punye rase begini.yg xpernah mahu.xpernah! walau sedetik pn rase sakit itu hadir!
walau seperit mne pn hati ini sakit, yg xkn boleh lupekan abg. yg sayangkan abg.cinta yang pada abg xkan pernah pudar sampai bila2 walau dunia dilanda kiamat sekalipn, hati yg pasti masih segar mengukir nme abg!
skali yg jatuh cinta,xkn pernah trukir yg lain dlm hati yg.

--->hidup ku cuma satu ya ALLAH. daripadaMU aku dtg, dan kepadaMU jualah aku kembali. kau berilah petunjuk padaku ya ALLAH supaya aku tegar hidup di bumiMU ya ALLAH...

2 comments:

bedaksojuk said...

bakpo ya??????status kite same dh kew?huhu

[me_nayya] said...

hmm...xthu la nk kato gpo na...mungkin kot.....huuuuuuuuuuu

Salam. this blog is bout me and my everyday life.my beloved future husband to be + my super2 sweet frenz & bout the craziest things happen in our life every2 seconds, minutes, hour and so on..lalala..everyone are welcome to come and visit this blog if u like it..~~

a.k.u.@.k.a.u.

a.k.u.@.k.a.u.
" aku hnye insan biase yg sentiase berjuang demi meneruskan hidup ini..pernah aku berfikir untuk lepaskan segala yg aku miliki ini kerna sdh xterdaye meneruskn lg..tp ats dorongn & sokongan family & kawan2..aku masih d cni..d bumi ump..terime kasih ya allah, memberi aku kesempatan hidup d samping insan2 yg aku syg.."aku tetap aku..malah masih lgi aku shgga kini..dan insyallah akn tetap jdi aku smpai bile2..

nayya's famili...

nayya's famili...

++ a.k.u. & d.i.a ++

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers